C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
salam jumaat :)
Thursday 1 August 2013 • 17:06 • 0 comments
assalamualaikum n haii bloggers :) pelik kan hari ni aku tak tido pun lepas sahur . selalunya membuta waktu camni . tapi mata nih memang lah mengantuk tapi tak boleh nak tutup. nak celik jee -.- lagipun hati tengah risau nih aku im dia sampai pagi tak reply lagi :( *cedihh* 

ya Allah , cepatnya aku rasa berpuasa tahun ni . kejap je masa berlalu . hari khamis ni dah nak raya . tinggal lima hari lagi kita berpuasa dan hari ni jumaat terakhir dalam bulan ramadhan . mesti korang tengah sibuk kemas situ sini untuk sambut raya nanti kan :) aku tak start lagi bab mengemas ni . maybe hari ni kot :D hewhew 

niat sebenar aku nak cuba buat biskut raya sendiri . tapi mak aku tak kasi :( mak aku ni jenis cerewet sikit . takboleh sepahkan dapur dia -.- tapi aku nak buat jugakkkk >< tak kira . jap lagi aku nak try search biskut chocolate chip . mintak2 jadi laa . hihiii :D

eh , cakap pasal biskut raya ni baju raya korang macam mana ? mesti lawa2 kan semua :) aku punya low class sebab terlalu simple gila doe >< kurung cotton semata mata je . tapi tahun ni aku rasa paling best kot nak raya . yelah , semua family aku balikkkkkk !!!!!!!! memang excited lah kan dan kakak ipar aku sarankan semua matching colour . colour royal blue :) bila kawan aku tanya baju raya kaler apa , simple je aku jawab . cuba kau tengok bendera umno tu . macam tu lah kaler baju raya aku tuuu . whahahhaha gila :D

this year jugak , aku takde pasangan nak sedondon :') tak macam tahun 2011 n 2012 . selalu sedondon je . dan sekarang takdaaa . its okey laa yang penting dengan famili aku sama :) ehh kejapp >< tak sedondon dengan pakwe pun takpe , tapi besties aku semua kaler biru tahun ni kacuali syamimi lavya sorang je . erghh -.- dia kaler grey . cantik lah tuu 





PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 1 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • ihya ramadhan
  • tetap menantimu
  • song to sweetheart
  • 90% loading for Aidilfitri
  • huarghh :O
  • bash and troll
  • midnight
  • make some cake !
  • manis dimulut
  • absent sick !