C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
tetap menantimu
Tuesday 30 July 2013 • 06:14 • 0 comments
hai assalamualaikum bloggerss :) tak pegi semayang terawih ek ? malam ni aku tak pegi sebab banyak gila homework kena buat >< camni lah jadi budak yang BERKALIBER , suka tangguh homeworkk -.- nota biology and kimia aku belum siap doo >< risau nihh . pastu short story tu kena translate . apa susah , atuj gugell kan ada ;)

ni haa sebenarnya nak share satu lagu ni dengan korang . baru je dengar hari ni . duk belek2 kat news feed tu tengok si kameel post link youtube . link tu lagu " tetap menantimu by nomad " awesome gila lagu nih . best ><

nahh aku kasi lyrics and video sekali . kalo tak suka tak payah tengokkk . shuuu shuuu main jauh222 ><




Aku menyedari telah jatuh cinta
Tapi aku tak bisa mengungkapkan
Terasa bahagiaku mencintaimu
Walaupun kau belum mencintaiku
Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cinta yang terakhir

Semakin ku bisa untuk menyayangi
Semakin ku bisa untuk mengerti
Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku di sini kan selalu menunggu
Yang selalu ada di setiap waktumu
Selalu menanti jawapanmu
Untuk cintamu
Tak akan pernah hilang rasaku
Cinta yang membawa dalam hatiku
Bagai mata yang tak terpejam
Aku tetap menantimu
Aku kan tetap menantimu




PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 1 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • song to sweetheart
  • 90% loading for Aidilfitri
  • huarghh :O
  • bash and troll
  • midnight
  • make some cake !
  • manis dimulut
  • absent sick !
  • AURAT ITU MARUAH
  • pemilik hatiku