C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
midnight
Monday 15 July 2013 • 09:37 • 0 comments

assalamualaikummmm :) ada yang tak tido lagi tak time ni ?? tido lah esok kan nak bangun sahur . tapi ingat , sebelum tido kena niat dulu tau ! mata aku dah mengantuk sebenarnya ni . hati ni je rasa nak buat last entry untuk malam ni .

haa , korang tengok bear yang kaler purple comey2 kiut2 tuu ^^ tu bear yang aku curi dari atuk gugell :D actually , aku ada sekor bear yang kaler purple macam tu . setengah bijik je sama sebab yang aku punya ad kain yang terikat dileher yang tertulis " mahal kita " . faham tak ? tak faham takpe , tak masuk exam punn :D hehee 

sumpah weyh , aku memang sayang gila kat bear purple tuu . secara singkatan nya aku panggil bebear :D yang sebenarnya bebear tu ex aku yang kasi time birthday aku ke-14 . tu kiranya first gift yang aku dapat dari dia . aku taktahu dia akan bagi hadiah untuk aku . kiranya buat taktahu je lah. time tu pulak last day sekolah . lepas tu cuti panjangg . 

dalam pukul 4 lebih camtu lah , handphone berdering  . aku tengok tu si iskandar yang call . dia suruh aku keluar rumah . aku tengok dia ada bawak kotak hadiah kaler purple . besar laa jugak kotak tuu . dia cakap si ehem ehemm tu kasi . wahh excited lebih der time tuu . aku pun terus inbox si ehemm ehemm tu . cakap thanks bagai lahh . 

dia cakap dia kasi yang kaler purple sebab ikut kaler favorite dia . sebab tu la dia pilih bear yang kaler purple tuu . dia bagi dekat aku bebear tu dari tahun 2011 lagi . dan sekarang dah 2013 . dua tahun dah aku jaga si bebear tuu n sampai ke malam ni aku still tido berpelukan dengan bebear tuu :) time birthday dia pulak aku takde idea sebenarnya nak kasi apa . aku pusing2 je dalam parkway kut2 ada yang berkenan . pastu aku terjumpa la sejenis bantal yang berbentuk burger . idea aku pun terlintas nak kasi benda ni sebab aku nak cakap yang dia jenis kuat makan sebab tu lah aku kasi yang macam tuu :D 

--------------------- tekkkkkkk --------------------------------

to be continued ok , panjang sangat ni story yang ni . nanti aku sambung lagi k , esok sekolah :D hekhekk , genitee



PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 1 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • make some cake !
  • manis dimulut
  • absent sick !
  • AURAT ITU MARUAH
  • pemilik hatiku
  • Bila Allah Sentuh Hati Dengan HidayahNya
  • im single . no boyfriend
  • I my mine me
  • mission for ramadhan :)
  • sajak dari hati