C L O U D ;
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK
manis dimulut
Monday 15 July 2013 • 03:46 • 0 comments
assalamualaikumm n selamat berbuka walaupun beberapa minit je lagi :) korang mesti tak faham kan title aku tu . title tu aku maksudkan pada lelaki . ramai yang cakap lelaki semua sama je . tapi bagi aku ada yang tak . aku cakap camtu bukannya aku maksudkan yang aku sanjung gila dekat lelaki ni . tak boleh jugak . nanti benda lain yang akan jadi .

sorang lelaki yang aku kenal ni jenis yang macam ni . suka pendam sesuatu , cakap x kesah tapi sebenarnya kesah , kadang2 tu susah nak pujuk , keras kepala , susah nak percaya n so onnn >< hmm maybe tu je kot . dengan someone ni , aku sempat couple dengan dia maybe 2 atau 3 minggu camtu kot . dye jenis cemburu buta . tapi tak boleh nak cakap dia je , kadang2 aku pun sama . aku ada wish birthday sorang senior sekolah aku , malam tu aku tegur dia , dia just layan aku biasa2 je . pastu dia cakap takde mood . hmm aku dah agak akan jadi macam ni . tak kan dia nak cemburu sebab aku wish je . bukannya aku duk bersweet2 , panggil sayang ,  i love you ke apa . hmm :(

tapi aku tahu dia tak bermaksud nak cakap camtu semalam . dia merajuk je . hoahh ? merajukk ? :O ingat lelaki tak reti nak merajuk macam perempuan ke ?? haaaa , jaga2 >< tapi aku tau , kejap je merajuk dia tu . nanti reda la tuu .

# pasal title tu , abaikan je lah . anggap takde kena mengena . pasal title tu biar kami je tahuu :)


PASTFUTURE
MY WORDS;
HAI , i from pluto . My UFO was break down , My age 11200 years old, i have 1 mother . my birth date 12/12/2090 . i just want to say behave with me because i have 2pair screw driver as my hand . bhaha..

GIVE ME YOUR WORDS;

OTHERS;


>> dapat blog baru
date : NOW
at:10 am


>> beruk keluar tandas
date : 12/12/12
at: 12pm


>> cinderella arrived
date: 1/1/2190
at: 13.12pm

BLOG ARCHIVE;

  • absent sick !
  • AURAT ITU MARUAH
  • pemilik hatiku
  • Bila Allah Sentuh Hati Dengan HidayahNya
  • im single . no boyfriend
  • I my mine me
  • mission for ramadhan :)
  • sajak dari hati
  • thanks giving :)
  • manis di mulut